martes, 29 de abril de 2014

The farm

Hola! Mirant les fotos d'aquests mesos, he vist que em va quedar pendent explicar-vos la meva experiència a una granja. 

Vaig al·lucinar (per a variar). Una granja preparada totalment per que els nens puguin gaudir-la i aprendre molt de l'experiència. 

En aquestes primeres fotografies podeu veure com els nens poden collir els ous. 



Porquets, vaques, cabres, conills, gallines, galls, pollets... 



Per munyir les vaques, suuuuuuuuper gracios! 



Una excavadora que la pots fer funcionar donant-li a les palanques. 


 Tota una zona interior, per si plou molt.


Aquesta foto es que em va fer molta gràcia. La va inaugurar la Reina d'Anglaterra, que ja sabeu quina devoció li tenen aquí. 



Higiene i seguretat per sobre de tot:






En definitiva, Anglaterra és un país molt social, que pensa amb els nens i les families. Hi ha moltisimes activitats per a ells i el que més m'agrada és que aquestes activitats no s'han creat per aparcar els nens, deixar-los i tenir-los entretinguts mentre els pares fan una altre cosa. Sinó que al fer les activitats AMB els pares, aquestes activitats ofereixen als nens els recursos per a obtenir grans experiencies, i per tant, grans aprenentatges. 

Si voleu donar-li un cop d'ull a la pàgina web de la granja, està molt bé:

http://www.longdownfarm.co.uk/


No hay comentarios:

Publicar un comentario