martes, 8 de abril de 2014

Mr. Easter Bunny!


Happy Easter! 

Avui sabia que era un dia especial, però no m'esperava que fos tan divertit i tan emocionant pels nens. Avuuiii ha arribar Easter Bunny als jardis d'UK i ha deixat milions i milions d'ous de xocolata amagats entre flors i gespa. 

M'ha encantat aquesta tradició (sobretot perquè he hagut de fer de bunny i amagar a la meva manera els ous però shhhhh) 

La tradició consta en que avui, dilluns de Easter es reuneixen els nens de la família o del veïnat i pinten ous amb pintures i els decoren de diferents maneres. En teoria es punxa l'ou amb una agulla es fa un forat i s'extreu l'interior, però el que passa que per nens més petits (perquè no es trenquin) el que es fa és cuinar l'ou dur i es pinta millor.  

Mentre els nens pinten els ous i mengen dolços, passa pel jardí Mr. Easter Bunny i deixa escampats i amagats per tot el terreny petits i grans ous de xocolata que els nens han de recol·lectar amb les seves cistelles. 

En el meu cas ha estat genial perquè els nens estaven pintant ous a casa la veïna i quan han arribat a casa meva s'han trobat tot de palla a la porta, fent un camí que arribava fins al jardí de darrere, on s'han trobat les cistelles i han començat a buscar com bojos. 

Aquí teniu algunes fotos:












No hay comentarios:

Publicar un comentario