jueves, 9 de enero de 2014

Reis lectors

Iiii... tornem amb les piles carregades! Desprès d'un Nadal màgic tornem al dia a dia, que també està molt bé! Sobretot per mi que últimament tinc uns projectes nous que em fan molta il·lusió. Però encara no parlarem dels nous projectes sinó dels regals dels reis! 



Avui us vull ensenyar quins seran els propers llibres que llegiré, si us dic la veritat mai m'han acabat d'agradar els llibres de massa fantasia i sempre he preferit coses de psicologia o ciència amena i curiosa. Per això aquest any vaig demanar als reis 4 llibres que sempre he volgut llegir. 


1. El Alquimista - Paulo Coelho. Aquest autor m'encanta, sempre he llegit articles, frases, reflexions però mai he llegit un llibre d'ell. Així que em va costar decidir-me entre tots els que té però L'Alquimista sempre m'havia cridat l'atenció, així que va ser l'escollit per ser el primer d'en Paulo Coelho. D'aquest autor hi ha una frase que m'encanta: Els problemes mai s'acaben, però les solucions tampoc. Gran lema per a la vida. 



2. Emociones expresadas, emociones superadas - Ciara Molina. Quines ganes tenia de tenir aquest llibre entre les mans! Vaig conèixer a la Ciara a través de Facebook, on penja frases i vídeos per reflexionar en una pagina que es diu Psicologa Emocional. I m'encanta el seu punt de vista, sobretot m'interessa conèixer com expressar bé les emocions per a treballar-ho amb els nens a l'escola. Crec que aquest llibre tindrà tot el que espero d'ell. 




3. El arte de no amargarse la vida - Rafael Santandreu.  Un altre sobre psicologia i es que des que vaig fer el treball final de carrera i vaig fer el curset de les emocions és un tema que m'interessa moltíssim! Ja simplement el títol m'agrada, així que crec que serà super interessant!




4. Niños desobedientes. Padres desesperados - Rocío Ramos-Paúl. Critiques o no a part, molts cops he vist el programa de la SuperNanny i sempre m'ha sobtat la seva metodologia i l'aparent eficàcia quasi quasi instantània. Així que vull conèixer i formar la meva pròpia opinió, a veure que tal. 




I això és tot, quan comenci a llegir i a descobrir i aprendre coses noves us vaig explicant per aquí. De moment aquesta és la meva aposta. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario