lunes, 13 de enero de 2014

Que què tinc a la butxaca?

Tinc més de ...


Uuuau! Quina sorpresa, fa ben poquet ho vaig mirar i anava per 3.800 i pico... i de sobte ho he vist. Moltissimes gràcies a tots aquells que dediqueu uns minutets a llegir i interessar-se pel que escric. Gràcies a tots aquells que em dieu que us agrada i a la petita minoria que comenta (i que em fa molta il·lusió). Sobretot m'encanta quan en mig d'una conversa normal surt algú dient... ahh sí! ho vaig llegir al teu blog! 

Des que vaig obrir el blog al Juny i des que vaig començar de debò han passat només 5 mesos i no m'esperava aquesta gran acollida. Això fa que em motivi més per anar escrivint i fa que sàpiga que darrere d'aquest número hi ha seguidors del meu blog a part de la fan número u, que és la meva mare, òbviament. Gràcies mama per impulsar les visites diàries jeje   

I gràcies a tots de nou.


Aviat cosetes noves, muak!

1 comentario:

  1. UAU! feia un munt que no em passejava pel teu bloc i m'encanta el nou aspecte! Gràcies a tu per compartir amb nosaltres tot el que saps! Sobretot pel que fa a intel·ligències múltiples i educació emocional que m'apassiona. Tens un bloc que val molt la pena i a més t'expliques de meravella. Petoneeeets reina!

    ResponderEliminar