jueves, 30 de enero de 2014

Expandint la butxaca


Hola família!

Avui vinc amb una gran noticia! Estic apunt d'omplir les meves butxaques de milions d'experiències noves fora de les nostres fronteres. 

Qui m'ho anava a dir! Que just complir 23 anys, marxaria uns mesos a viure una gran experiència. Ha estat tot molt ràpid però crec que és una oportunitat genial!

Me'n vaig a viure 3 mesos a Winchester(Anglaterra) com Au pair. Per suposat que us aniré explicant les meves experiències aquí, el meu portàtil i la meva camara marxen amb mi. 

Així que seguirem en contacte i ja us aniré explicant quantes coses hi poso a la butxaca! 

Tinc molta il·lusió i ganes, sé que milloraré molt molt molt l'anglès i serà una experiència que canviarà moltes coses en mi. 

See you later! 


3 comentarios:

  1. Quina bona noticia Laia... Crec que fer de Au pair ha de ser geniaal!!! molta soort i ja ens explicaras que tal l'experiencia:)

    ResponderEliminar
  2. booon viatgee guapisima!!! disfruta i gaudeix, i ja m'explicaràs què tal perquè jo si puc també marxaré;)

    1 abraçada

    ResponderEliminar