jueves, 12 de diciembre de 2013

Bon Nadal


Booon dia! Com haureu vist des que vaig començar amb el blog no havia canviat d'aspecte encara i que millor moment per canviar que el Nadal.

 
Aquests dies em comença a envair l'esperit Nadalenc, sobretot el que m’agrada més són les llums dels carrers. Aquests dies sembla que els carrers són més bonics, tenen més màgia. Sembla fins i tot que la gent en comptes d’anar atabalada d’un lloc a l’altre mirant al terra, aixeca una mica més el cap, disminueix la seva marxa i els seus desplaçaments es converteixen en passeigs. I això em sembla genial! Diria que tan de bo sempre tinguéssim llumetes de Nadal al carrer, però pot ser llavors no les valoraríem tant. En definitiva m’agrada el Nadal per aquests petits detalls i he volgut posar les meves llumetes a la meva butxaca.

Us deixo una cançó molt nadalenca que ha sorgit de la unió de dos grups que m'agraden molt: La Oreja de Van Gogh i Efecto Pasillo.
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario