viernes, 20 de diciembre de 2013

Amic invisible

Hola a toooooots! 

Com va el Nadal? Aquesta setmana és la setmana oficial dels amics invisibles i jo ahir vaig tenir un. Era un amic guai, d'aquests que quan obres el paper i llegeixes qui t'ha tocat te n'alegres :) 

Tenia clar el que volia fer: un Scrap amb les millors fotos junts i com va tenir tant d'èxit l'entrada d'Scrapbook vaig pensar anar fent fotos per mostrar el procés al blog. 

Ho havia de fer en una tarda-nit així que vaig buscar una manera senzilla i eficaç de fer l'estructura de l'Scrap. 

Estructura

Vaig agafar unes cartolines i les vaig plegar per la meitat.
Desprès, per unir-les, vaig fer unes tires de paper blanc (normal) i vaig fer aquestes formes amb el troquel·lador. Si no en teniu, poden ser rectes o podeu fer formes amb les tisores.  Aquest enquadernat, queda visible pagina si, pagina no. 







Tapa

A vegades tenint un paper decoratiu genial, no calen fer moltes més coses. En aquest cas tenia aquest paper de "fusta" i em semblava súper preciós. Com ja us vaig dir en una altre entrada jo utilitzo celo de doble cara, ho enganxa tot!! I no taca res! (jo sóc bastant desastre amb la cola de barra). 





Un cop fet aquestes dues coses essencials, ja tocava jugar en el interior. Tant, que se'm va passar fer fotos jajaja

Us poso algunes del material que vaig utilitzar:


Tinta Distress Ink - Photo vintage
Lletres per estampar
"Celos" de doble cara (fi i gruixut)
Pals de polo pintats
Paper de pastisseria - Muy Mucho
Washi Tape 


Fent l'Scrap se'm va acudir fer lletres amb el washi tape! Amb una mica de paciència va quedar ven xulo, no creieu? Aquest en concret es del Tiger. 


Pels que quan heu llegit celo de doble cara gruixut us heu quedat així O.o aquí us ensenyo per a què serveix. Al ser gruixut dóna volum i fa que els elements sobresurtin una mica. A tots els xinos podeu trobar i superultra barat!  

En definitiva, aquí teniu alguuunes pagines del resultat:





















I fins aquí tot, us ha agradat? Jo crec que a ell molt, no creieu? :)











No hay comentarios:

Publicar un comentario